نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در گلزار قم |09127384085-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در گلزار قم |09127384085-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در گلزار قم

تلویزیون یکی از پرکاربرد وسایل برقی در منزل است که همه اعضا منزل از کودکان تا بزرگسالان از آن استفاده می کنند. به همین دلیل توصیه می شود تمام راهکارهای ومراحل نگهداری از تلویزیون را به خوبی انجام دهید تا دستگاه شما نیازی به تعویض و تعمیر نداشته باشد . سیستم تلویزیون بسیار پیچیده است و برای تعمیر تلویزیون  حتما باید از افراد ی که در این زمینه تخصص دارند مراجعه کرد .فقط باید به افراد متخصص مراجعه کرد. نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در گلزار قم با دارا بودن کادری ماهر و مجرب می تواند در تعمیرو تعویض تلویزیون به شما کمک کند .

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در گلزار قم

بررسی دائمی تلویزیون

توجه به نشانه‌هاو عیوب ایجاد شده در تلویزیون مانند ظاهر شدن خطوط نا به هنجار در تصویر، تیرگی تصویر، نقطه‌های قرمز، روشن و خاموش شدن مکررباعث میشود هر چه سریعتر برای تعمیر و تعویض قطعات زودتر اقدام کنید.پس از بررسی نشانه می تونید با راهنمایی از نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در گلزار قم علت مشکل دستگاه خود را بیابید.

تعمیرات تلویزیون سونی در گلزار قم

علت تصویر شطرنجی تلویزیون

بعصی مواقع تصویرشطرنجی تلویزیون به دلیل استفاده نا درست از دستگاه و عدم مراقبت از آن می باشد، گاهی هم این مشکل به دلیل بهم خوردگی تنظیمات اتفاق می افتد. ساده ترین علت شطرنجی تلویزیون، آنتن دهی ضعیف یا تنظیم نبودن آنتن تلویزیون می باشد. در نتیجه به دلیل موجود نبودن سیگنال ، عکس شطرنجی میشود. همینطور اختلال و خرابی کابل های مرتبط با عکس یا مشکل در فایل اصلی هم یکی از دلایل شطرنجی عکس تلویزیون  می باشد.

مخصوصا در مواردی که تلویزیون به یک منبع خارجی همانند رسیور متصل می باشد و نمایش عکس از این راه پخش می گیرد. ولی در مواردی مشکل خیلی جدی می باشد. مادربرد قطعه ای مهم و اساسی در تلویزیون هاست که میتوان مشکلات مختلفی از جمله شطرنجی شدن عکس را به خرابی آن مربوط داد. بدترین حالت ممکن مربوط به زمانی است که خرابی پنل تلویزیون به هر دلیلی عامل شطرنجی شدن عکس باشد. در نتیجه شاید حتی مجبور به تعویض پنل تلویزیون خود هم بشوید.برای اطلاع از دلیل شطرنجی شدن تصویر تلویزیون خود  از نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در گلزار قم راهنمایی بخواهید.

هزینه تعمیر تلویزیون سونی

تعمیر تلویزیون سونی با توجه به میزان آسیب دیدگی  و تجهیزات مورد نیاز می تواند پرهزینه باشد. در اینجا برخی از عواملی که در تعیین هزینه تعمیر تلویزیون تاثیر می گذارد عبارتند از: نوع تلویزیون، اندازه صفحه نمایش و سن تلویزیون. تعمیر تلویزیون سونی معمولاً شامل تعویض یا ارتقاء قطعات و تنظیم مجدد ویا تعمیر است.برا اطلاع از هزینه با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در گلزار قم  تماس بگیرید.

تعمیرات ال ای دی سونی در گلزار قم

علائم خرابی پنل تلویزیون سونی

یکی از ویژگی خوب این است که زمان بروز مشکل علائمی در تلویزیون ایجاد میکند به این شکل به کاربر هشدار خرابی تلویزیون را میدهد. ایجاد خطوط عمودی در تصویر  یکی از علائم هشدار دهنده در هنگام خرابی پنل  است. همچنین، تاریکی و کم‌ نور شدن تمام و یا بخشی از تصویر، به‌ هم‌ ریختگی رنگها، عدم نمایش تصاویر، کند شدن تصویر تلویزیون و روشن شدن چراغ چشمک زن هم چند نشانه از خرابی پنل تلویزیون است. در صورت مشاهده ی هر کدوم از این مشکلات در دستگاه خود ، هرچه سریع تر، برای بررسی و تعمیر تخصصی این دستگاه اقدام کنید . همکاران  ما در نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در گلزار قم با دارا بودن تجارب بالا در این زمینه می توانند مشکل تلویزیون سونی شما را حل کنند.

پیکسل‌ سوختگی

یکی از مهم ترین مشکلات پنل تلویزیون سونی    ، باید به پیکسل سوختگی اشاره کنیم. جالبه است بدانید  که هر پیکسل، شامل 3 عدد زیر پیکسل برای تشکیل رنگ هست. این پیکسل‌ها به ‌صورت دسته ای و توسط تعدادی ترانزیستور کنترل میشوند و در صورت بروز هرگونه مشکل در بخش‌های ذکرشده، پیکسل به حالت خاموش در می آید که اصطلاحا به  آن “پیکسل سوختگی” می گویند  پیکسل سوختگی باعث از کار افتادن پنل وایجاد مشکل در تلویزیون سونی می شود .در صورت بروز پیکسل سوختگی می توانید از نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در گلزار قم  کمک بگیرید .

نفوذ آب به صفحه تلویزیون و قطع تصویر

نفوذ آب به صفحه تلویزیون یکی از مهمترین دلایل خراب شدن صفحه تلویزیون می باشد که از راه های مختلفی که منجر به نفوذ آب به صفحه تلویزیون می شود و می تواند منجر به قطع شدن و سیاه شدن تصویر تلویزیون شود؛ اسپری کردن شیشه پاک کن به صورت مستقیم روی صفحه تلویزیون، ریختن آب توسط کودکان و یا قرار دادن تلویزیون در یک محیط مرطوب از جمله این موارد هستند.

ریختن آب روی صفحه تلویزیون معمولا فقط روی تصویر تلویزیون تاثیر خواهد گذاشت و صدای تلویزیون هیچ تغییری نخواهد کرد چون ریختن آب آسیبی به بک لایت وارد نمی کند و تنها پنل تلویزیون است که دچارآسیب دیدگی می شود . خراب شدن پنل باعث از بین رفتن کامل تصویر می شود البته نفوذ آب می تواند آسیب جدی به برد تیکان در تلویزیون سونی  نیز وارد کند.

تعمیرات ال سی دی سونی در گلزار قم

تنها راه رفع این مشکل تعمیر و یا تعویض برد تیکان توسط کارشناسان تعمیر تلویزیون های سونی در نمایندگی های معتبر سونی است یکی از این نمایندگی ها نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در گلزار قم می باشد.

خرابی بک لایت در تلویزیون های سونی

عوامل زیادی وجود دارد که  موجب بروز خرابی در بک لایت تلویزیون شده که در انتها منجر به قطع تصویر تلویزیون سونی می شود. در ساخت تلویزیون های جدید معمولاً عمر کارکرد مفید  بک لایت را کاهش می دهند و همین امر کاهش طول عمر مفید ال ای دی های تصویر را می توان به عنوان اولین علت سوختن بک لایت معرفی کرد؛ چرا که در این موضوع بک لایت های استفاده شده در تلویزیون های جدید نسبتبه تولیدهای قدیمی تر این محصول، طول عمر و کارکرد کوتاه تری دارند.

تعمیرکار مجاز تلویزیون سونی در بنیاد قم

یکی دیگر از عواملی که منجر به سوختن بک لایت می شود، وجود ناهماهنگی بین برد پاور با ال ای دی های بک لایت است ؛ دلیل این ناهماهنگی هم در نوع طراحی تلویزیون ها است. این بک لایت ها و به نحوی طراحی شده اند که از حداکثر توان لامپ های ال ای دی استفاده شود. استفاده بیشتر از حد از ظرفیت لامپ های ال ای دی باعث کاهش عملکرد بک لایت ها می شود؛ با کم کردن نور تصویر به طوری که کیفیت تصویر کاهش پیدا نکند می توانید عملکرد بک لایت را کنترل کرد. البته راه  دیگری وجود دارد که کمی سخت تر است و نیاز به تخصص دارد نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در گلزار قم می تواند افراد متخصص در این زمینه را به محل برای سرویس تلویزون شما اعزام کند .

قراردادن تلویزون در محیط گرم باعث کاهش طول عمر مفید بک لایت می شود برای مثال اگر تلویزیون در جلوی شوفاژ قرار بگیرد یا بالای شوفاژ روی دیوار نصب شود و یا اینکه تلویزیون در معرض تابش نور مستقیم خورشید قرار بگیرد.

 

مشاوره و تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 41
  • 7
  • 51
  • 24
  • 349
  • 2,275
  • 20,855
  • 50,845
  • 17,201