تعمیرات تلویزیون سونی بلوار امین قم |09193056404

تعمیرات تلویزیون سونی بلوار امین قم |09193056404

تعمیرات تلویزیون سونی بلوار امین قم

تعمیرات تلویزیون سونی بلوار امین قم

تعمیرات تلویزیون سونی بلوار امین قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی بلوار امین قم

تلویزیون ال ای دی هوشمند 48 اینچ سونی مدل SONY KDL-48W605B

x-reality-pro
تصویری با کیفیت استثنایی را از هر منبع تجربه کنید . موتور پردازش منحصر به فرد سونی , بافت ها , رنگ ها و خطوط فوق العاده را به شما ارائه می دهد . با کاهش دهنده نویز پیشرفته , حتی برای پخش تلویزیونی دیجیتالی , برنامه ها و فیلم های مورد علاقه خود را , با جزئیات قابل توجه و رنگ های طبیعی ببینید .

تعمیرکار تلویزیون سونی بلوار امین قم

ویژگی Motionflow™ تاری حرکت در تصاویر دارای حرکات سریع مانند صحنه های فیلم های اکشن یا ورزشها را به حداقل می رساند و تصاویری نرم و طبیعی به دست می دهد . شما همچنین این امکان را دارید که از بین 6 حالت تصویر بهترین لذت مشاهده را برای خود انتخاب کنید .

تلویزیون اینترنتی با طیف وسیعی از محتوا

طیف وسیعی از محتوای آنلاین مانند , ویدیوها , بازیها , برنامه ها و موسیقی ها را کشف کنید . اجازه دهید تا شبکه سرگرمی های سونی به عنوان شبکه سرگرمی شخصیتان , شما را به سرعت و به آسانی برای یافتن بهترین سرگرمی های خارج از اینجا راهنمایی کند.

دامنه کامل وضوح صدا با صدای بیس بلند

بلندگوی بازتاب صدای بیس , فرکانسهای پایین را بدون انحراف و هر گونه لرزش ناخواسته , افزایش می دهد . صدای شفاف و دارای طیف کامل را با اسپیکرهای کارامد که حداکثر انرژی صوتی را برای صدای موثر تولید می کنند تجربه کنید .

صداها را با کیفیت منبع اصلی آن بشنوید

موسیقی , دیالوگ و صداهای فراگیر و احاطه شده موثر هر آنچه را که در حال تماشای آن هستید را با بالاترین کیفیت و به صورت تفکیک شده بشنوید . صدای موزون , زیبا و شفاف برای یک تجربه همه جانبه , عاطفی و غنی به واسطه موارد زیر به دست می آید : S-Force Front Surround برای صدای فراگیر قدرتمند 360 درجه , ClearPhase برای متعادل کردن فرکانس های کم , متوسط و زیاد و clear vocals

بزرگنمایی صدا

دیالوگ و مکالمه شفاف را حتی با صدای پس زمینه منحرف و مزاحم را تجربه کنید.

تعمیرگاه مجاز تلویزیون سونی بلوار امین قم

صدای شفاف

S-Force Front Surround
یک تجربه شنیدن همه جانبه با صدای واقعی و فوق العاده شفاف و صدای فراگیر قدرتمند 360 درجه .

صدای شفاف

ClearPhase
تولید صدای نرم تر و متوازن کردن بالانس فرکانس های کم , زیاد و متوسط

محتویات مورد علاقه خود را به صورت بی سیم بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون سونی به اشتراک بگدارید و از تماشای انها با کیفیت بالا لذت ببرید .

عکس های مورد علاقه خود را با سایز استاندارد آنها بر روی دستگاه اندروید خود به اشتراک بگذارید . به صورت بی سیم و بدون نیاز به اینترنت به سرعت برنامه های خود را انتقال دهید.

تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی بلوار امین قم

کیفیت صدای استادیوم و حتی چیزی فراتر از آن را تجربه کنید . حالت فوتبال زنده به صورت خودکار , تنظیمات صوتی را به گونه ای در می آورد درست همانند اینکه شما در فضای استادیوم قرار گرفته باشید . این ویژگی حتی اخبار مهم را از منابع مخالف مانند فیفا را تلفیق می کند .

قابلیت MHL

لحظه های منتخب خود بر روی موبایل هوشمندتان را از طریق کابل MHL به صفجه نمایش تلویزیون خود انتقال داده و از اشتراک گذاری آنها با دوستان و آشنایان خود لذت ببرید و به آسانی به وسیله ریموت تلویزیون آن را کنترل نمایید . در حین این اتصال تلفن شما شارژ هم خواهد شد .

 

خدمات با مشاوره رایگان زیر نظر اتحادیه تعمیرکاران تلویزیون ارائه می گردد.

 

تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 7
  • 3
  • 32
  • 13
  • 342
  • 1,614
  • 19,739
  • 47,762
  • 16,309