نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در کیوانفر قم |09193056404-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در کیوانفر قم |09193056404-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در کیوانفر قم

امروزه یکی از مهمترین ابزار تفریحی که در هر خانه ای باعث جمع شدن تک به تک اعضای خانواده ها دور هم شده است، تلویزیون می باشد . تلویزیون باعث ایجاد شادی  و سرگرمی در هر خانه است. بنابراین با خراب شدن تلویزیون و کارنکردن آن ها خانواده ها جهت سرگرم شدن با مشکل بر می خورند.احتما لا برای شما پیش آمده است که بخواهید تعمیرات لوازم خانگی خود را با استفاده از یک پیچ گوشتی و ابزار رفع کنید. ولی باید بدانید این امر نه تنها مشکلی را رفع نمی کند بلکه منجر به آسیب های جدی در قسمت های مختلف تلویزیون نیز می شود.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در کیوانفر قم

تعمیر لوازم خانگی به خصوص وسایل برقی مانند تعمیر تلویزیون همیشه باید توسط یک تعمیرکار مجرب انجام گیرد. نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در کیوانفر قم اماده خدمات رسانی به کاربران سونی در زمینه تعمیر تلویزیون است.

تعمیرات تلویزیون سونی در کیوانفر قم

تعمیر تلویزیون سونی در محل

تعمیر تلویزیون سونی در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب، در منزل یا محل کار شما تعمیر می شود چنانچه تلویزیون شما دارای کارت گارانتی باشد به صورت رایگان و دربرخی مواقع هزینه کمی دریافت می شود .چنانچه شما برای تعمیر تلویزیون سونی خود با  نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در کیوانفر قم تماس بگیرید با استفاده از سرویس تعمیر در محل برای تعمیر تویزیون شما اقدام می کنند و شما در هزینه و زمان  در رفت و آمد برای حمل دستگاه به تعمیر گاه صرفه جویی می کنید.

بدون شک شما هم دوست ندارید که با خرابی تلویزیون ، مجبور به تعویض آن شوید. خرید تلویزیون نیاز به هزینه بالا دارد و شما برای تعویض تلویزیون باید هزینه بالایی پرداخت کنید در حالی که با تعمیر حرفه ای تلویزیون توسط نمایندگی تا چندین سال می توانید از تلویزیون خود استفاده کنید.با توجه به گران بودن قیمت تلویزیون تعمیر و تعویض قطعات توسط تعمیر کار مقرون به صرفه تر می باشد . با تعمیر تلویزیون سونی می توان، البته به شکل درست و حرفه ای، می توان تا مدتها بعد هم از این دستگاه استفاده کرد. تعمیرات تلویزیون سونی از عیب یابی این دستگاه شروع شده و پس از تعمیر یا تعویض قطعات آسیب دیده، در آخر به برطرف شدن ایرادات آن ختم می گردد.

عیب یابی مشکل ورتیکال تلویزیون سونی

در عیب یابی مشکل ورتیکال تلویزیون بهتر است به بررسی علت جمع شدن تصویر تلویزیون از بالا و پایین ، بپردازید. با توجه به بررسی های انجام شده توسط تکنسین های تلویزیون، مهم ترین دلایل جمع شدن تصویر از بالا و پایین، خراب شدن خازن های الکترولیتی و همچنین بالا رفتن میزان مقاومت فیوزی است. نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در کیوانفر قم با اقدام به تعویض خازن و مقاومت جهت رفع مشکل جمع شدن تصویر از بالا و پایین به شما کمک می کند.

تعمیرات ال سی دی سونی در کیوانفر قم

نتیجه گیری از مشکل ورتیکال تلویزیون

ورتیکال از دسته مشکلات تلویزیونی است که باعث کوچک شدن تصویر، پرش تصویر، جمع شدن تصویر و … می شود. چنانچه تلویزیون شما با مشکل ورتیکال مواجه شده است، بهتر است هرچه سریع تر اقدام به  تعمیر تلویزیون  کنید. اگر به دنبال تعمیرگاه مناسب و معتبر  برای تعمیر ورتیکال تلویزیون هستید، می توانید به نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در کیوانفر قم مراجعه کنید.این مجموعه حرفه ای با بهره گیری از نیروهای متخصص و استفاده از تجهیزات پیشرفته  مدرن  تمام مشکلات مرتبط با تلویزیون را رفع می کند.

خراب ‌شدن قطعات مختلف تلویزیون

به‌طورکلی به‌هم‌ ریختگی رنگ مانیتور و تلویزیون قطعات مشخصی را در گیر خود می‌کند. همان‌طور می دانید بک لایت و پی‌تی سی از جمله قطعاتی هستند که ممکن است در اثر خرابی آن‌ها چنین مشکلی به وجود آمده باشد. همچنین به‌ وجودآمدن مشکل در پنل یا سوختن پیکسل‌ها نیز می‌تواند منجر به بروز به‌هم‌ ریختگی رنگ‌ها شود.

تعمیرکار تلویزیون سونی در کیوانفر قم

معمولاً سوختن پیکسل‌های اصلی یا همان ساب پیکسل‌ها باعث ایجاد چنین مشکلی می‌شود. رنگ اصلی پیکسل‌های  تلویزیون و مانیتور  قرمز، آبی و سبز است. اگر بخواهیم مهم‌ترین قطعه تلویزیون را نام ببریم بی شک می‌توان به مین برد اشاره کرد. برخی مواقع  خراب‌ شدن این قطعه حیاتی نیز می‌تواند منجر به آسیب‌هایی مانند بهم‌ ریختگی رنگ  شود. خوشبختانه تمامی این نقص ها قابل تعمیر است. البته شایان ذکر است در صورت خرابی پنل باید برای خرید تلویزیون جدید اقدام کنید.

چه مواردی جز گارانتی تلویزیون سونی محسوب نمی شود؟

آسیب هایی که درزمانع  حمل نقل برای دستگاه بوجود می آید.

مشکلات ناشی از استفاده نادرست

خرابی دستگاه  در اثر نوسانات برق باشد

نفوذ رطوبت و آب با دستگاه

حوادث طبیعی

ایجاد شکستگی بر روی دستگاه

توصیه می شود ، در صورت روبه رو شدن با آسیب هایی که شامل گارانتی اصلی تلویزیون سونی می باشد بهتر است قبل از هر کاری برای تعمیر تلویزیون سونی خود با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در کیوانفر قم تماس بگیرید با تعمیردستگاه توسط تعمیر کارانی که از تکنستین های سونی نباشند  امکان دارد که دیگر نتوانید از خدمات گارانتی محصول استفاده کنید.

تعمیرات ال ای دی سونی در کیوانفر قم

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی درکیوانفر قم :

  • دارای تکنسین های با سابقه و متخصص تعمیر تلویزیون سونی است .
  • سعی در تعمیر قطعات معیوب و تعویض آن با تضمین اورجینال بودن قطعه.
  • حاضر شدن در منزل و یا محل کار شما در کمترین زمان و بروقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات تعویض شده از شش تا 36 ماه
  • استفاده از قطعات اورجینال و اصلی
  • سرویس دهی شبانه روزی، حتی در ایام تعطیلات
  • تعمیرات در محل

چرا تلویزیون سونی روشن و خاموش می‌شود؟

این ایراد فقط به برند سونی اختصاص ندارد و امکان دارد در تلویزیونهای دیگر شاهد چنین اتفاقی باشید.  ممکن است دستگاه بدون دخالت شما روشن و خاموش شود. برای بررسی این علت ابتدا باید مدار استندبای را بررسی کرد. چنانچه ایرادی نبود مین برد را بررسی می‌کنیم. مشکلاتی همچون خرابی آی سی پاور و یا ویروسی شدن دستگاه به خاطر اتصال وسایل ویروسی به آن نیز می‌تواند چنین مشکلی را به دنبال داشته باشد. لازم است برای تعمیر تلویزیون سونی در قم با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در کیوانفر قم  تماس بگیرید. کارشناسان حاضر در نمایندگی تلویزیون سونی در قم تمام قطعات را بررسی کرده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض خواهند کرد.

 

مشاوره و تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 2
  • 1
  • 40
  • 19
  • 330
  • 2,222
  • 20,906
  • 50,683
  • 17,144