نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در مدرس قم |09193056404-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در مدرس قم |09193056404-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در مدرس قم

نمایندگی تعمیرات سونی دارای شعبه های زیادی است. تعمیرات انواع دستگاه های سونی در تعمیرگاه مجاز سونی انجام می شود. این ویژگی دارا بودن از نوین ترین امکانات در واحد تعمیرات سونی باعث شده تا تعمیر انواع قطعات  سونی در بالاترین سطح کیفیت انجام شود. تکنستین های این مجموعه به دلیل آگاهی از به روز ترین اطلاعات و ترفند ها می توانند تمامی مشکلات به وجود آمده در محصولات را در کمترین ترین زمان ممکن  رفع نمایند. تعویض قطعات محصولات سونی در صورت آسیب دیدگی جدی ، توسط مهندسان متخصص در زمینه واحد تعمیرات سونی انجام می شود. اورجینال بودن تمامی قطعات جایگزین شده برای کاربران تضمین می شود. توجه داشته باشید تنها در صورت  استفاده از قطعات اورجینال کیفیت و کارایی اولیه را به دستگاه ها باز می گرداند. نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در مدرس قم اصل بودن قطعات تعویض شده را برای شما تضمین می کنند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در مدرس قم

تعمیرات تلویزیون سونی در مدرس قم

تعمیر اینورتر تلویزیون سونی

در صورت خرابی اینورتر تلویزیون سونی با مشاهده دو نشانه متوجه خواهید شد. زمانی که  تلویزیون را روشن کنید ولی به محض روشن شودن بک لایت خاموش شود یا اینکه تلویزیون روشن باشد و بلندگو ها صدا را پخش کنند ولی هیچ تصویری مشاهده نشود متوجه خواهید شد که تصویر وجود دارد اما بک لایتی برای روشن کردن آن یافت نمی شود.

کم شدن نور روی تصویر نیز می‌تواند یکی دیگر از نشانه های خرابی برد اینورتر در تلویزیون سونی شما باشد. توجه داشته باشید که خرابی برد معکوس کننده تلویزیون می‌تواند باعث به وجود آمدن مشکلات دیگری نیز شود. بنابراین در صورتی که با هر یک این موارد مواجه شدید، باید هرچه زودتر به نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در مدرس قم مراجعه کرده و تعمیر اینورتر تلویزیون سونی را به متخصصان و تکنستین مجرب ما بسپارید.

تعویض پنل تلویزیون سونی

تعویض پنل تلویزیون سونی، یکی از بیشترین نیاز های تلویزیون های LCD،LED و پلاسما است. نحوه کار این تلویزیون ها با مدل های قدیمی بسیار متفاوت است و به همین علت مشکلات و نقص های فنی آنها نیز با مدل های CRT فرق دارد. برای تعویض پنل تلویزیون سونی بهترین راهکار تماس با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در مدرس قم است. پنل تلویزیون را میتوان یکی از مهم ترین و گران ترین قطعه تشکیل دهنده ی تلویزیون های سونی و سایر تلویزیون ها دانست. تعمیر و تعویض پنل تلویزیون امری تخصصی به حساب می آید که انجام آن نیازمند، تخصص و مهارت بسیار بالایی ست.

آب خوردگی تلویزیون

از عوامل رایجی که موجب خرابی پنل تلویزیون سونی میشود، میتوان به آبرفتگی و نفوذ مایعات تمیز کننده و یا وارد شدن ضربه های محکم و شکستگی های ال سی دی اشاره کرد. معمولا در چنین مواردی اگر تعمیر پنل تلویزیون ممکن نباشد، گزینه ی تعویض پنل نیزوجود دارد . تعویض پنل ال سی دی تلویزیون سونی ،زمانی انجام می شود که سطح آسیب دیدگی پنل قابل تعمیر نباشد.

بعضی موارد هزینه ی تعمیر پنل به قدری بالاست که تعویض  پنل مناسب تر به نظر میرسد. کارشناسان و متخصصان نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در مدرس قم، با داشتن تخصص و تجربه ی بالا نسبت به این امر، به خوبی قادرند تعمیر یا تعویض پنل را مورد بررسی قرار دهند و آن را با نهایت دقت وظرافت به انجام برسانند.

تعمیرات ال ای دی سونی در مدرس قم

تیم متخصص نمایندگی تعمیرات محصولات سونی

کارشناسان فعال در نمایندگی سونی در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری به طور حرفه ای آموزش دیده اند و اطلاعات و آگاهی آن ها همزمان با متدهای روز دنیا ارتقا می یابد،  به همین دلیل می توانند بهترین عملکرد را در خصوص تعمیر تلویزیون سونی داشته باشند.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات محصولات سونی

در این بخش به چند مورد از مزیت های استفاده از خدمات نمایندگی در جهت تعمیر محصولات اشاره می شود:

  • صرفه جویی در هزینه
  • بهره گیری از کارشناسان دارای مهارت
  • جایگزین کردن قطعات اورجینال
  • پیش رفتن سریع روند تعمیرات
  • تست دستگاه پس از تعمیر و تعویض قطعات
  • از بین نرفتن گارانتی و ضمانت محصول

توصیه می شود در صورت خرابی هر کدام ازقطعات تلویزیون سونی با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در مدرس قم تماس بگیرید.

 

 

دلیل به وجود خط افقی در تلویزیون سونی چیست؟

یکی ازرایج ترین مشکلات در تلویزیون سونی ، ایجاد خط افقی در تلویزیون است. این خط‌ها ممکن است  گاهی به صورت عمودی نیز ظاهر شوند. در صورت بروز چنین مشکلی باید برای تعمیرات پنل تلویزیون اقدام کنید.

تعمیرات ال سی دی سونی در مدرس قم

برای انجام این کاراز نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در مدرس قم بخواهید به تعمیرات تلویزیون شما بپردازند.
شاید یکی از دلایلی که شما را مجبور به تعویض کرده باشد  ایجاد خط افقی در تلویزیون است. اما با شرایط حال حاضر، اگر برای تعمیرات تلویزیون اقدام کنید ممکن است برایتان  مقرون به صرفه‌تر باشد. بنابراین باید بدانید علت به وجود آمدن خط افقی در تلویزیون سونی چیست؟
جالب است بدانید که هیچ دلیل فنی برای این مشکل وجود ندارد. تنها دلیل ایجاد خط افقی در تلویزیون، استفاده مدت زمان زیاد از آن و گرمای زیاد است. البته گاهی اوقات استفاده از پنل‌های نامرغوب و بی کیفیت در بعضی مدل‌های تلویزیون سونی این اتفاق بیشتر رخ می‌دهد.

چرا پنل تلویزیون خراب می شود؟

بسیاری از کاربران زمانی که متوجه می‌شوند پنل تلویزیونشان خراب شده است متعجب می‌شوند و می‌خواهند دلیل این مشکل را بدانند. زمانی که بر روی صفحه نمایش خطوط افقی و یا عمودی ظاهر شد آن را جدی بگیرید تا از آسیب دیدگی بیش از حد تلویزیون پیشگیری کنید . خرابی پنل باعث کند شدن تصویر تلویزیون شده و تصاویر تلویزیون به صورت اسلومویشن نمایش داده می‌شود.

تعمیرکار تلویزیون سونی در مدرس قم

خرابی برد پاور تلویزیون

معمولا برد پاور بعد از 5 الی 6 سال احتیاج به سرویس دارد و باید یک سری از قطعات فرسوده تعویض شود. در صورتی که سرویس انجام نشود برد پاور دچار مشکل می شود. و تلویزیون خاموش می شود. در اکثر مواقع با خراب شدن برد پاور تلویزیون کاملا از کار می افتد. و حتی چراغ پاور تلویزیون نیز روشن نمی شود. در بیشتر مواقع برد پاور قابل تعمیر است و با تعویض قطعات سوخته برد پاور مشکل برطرف می شود.نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در مدرس قم می تواند تعمیر و تعویض برد پاور تلویزیون شما را به خوبی رفع کند.

 

مشاوره و تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 2
  • 1
  • 40
  • 19
  • 330
  • 2,222
  • 20,906
  • 50,683
  • 17,144