نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در بلوار توحید قم |09127384085-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در بلوار توحید قم |09127384085-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در بلوار توحید قم

برند سونی یکی پر طرفدار ترین برند ها در ایران است که دارای نمایندگی در سراسر کشور می باشد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش در استان قم برای جذب و آسایش کاربران خود  اقدام به ارائه سرویس و تعمیر تلویزیون سونی با بالاترین کیفیت را نموده است.نمایندگی سونی با برخورداری از تعمیر کاران متخصص، کارآمد و مجرب در زمینه سرویس، نصب و تعمیر تلویزیون سونی یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم است که به طور بی وقفه مشغول خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد.جهت رفع عیوب و نصب تلویزیون خود از  نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در بلوار توحید قم کمک بگیرید .

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در بلوار توحید قم

پنل تلویزیون سونی

در ساخت صفحات ال ای دی  ( LED )از کریستال های مایع برای نور پس زمینه برای نمایش رنگ ها استفاده می کنند. البته امروزه صفحه نمایش های ال ای دی در بازار عرضه می شوند، اما جالب است که بدانید صفحه نمایش های ال ای دی، نوعی از ال سی دی می باشند. در این نوع صفحه نمایش ها ، نور پس زمینه سفید از طریق بلور های مایع فیلتر می شوند که رنگ های خاصی را در هر پیکسل استخراج می کند. زمانی که نمایش صفحه رنکی نباشو تصاویر به شکل سیاه سفید دیده شود یعنی پنل با مشکل مواجه شد برای رفع مشکل میتوانید از نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در بلوار توحید قم کمک بگیرید.

تعمیرات ال ای دی سونی در بلوار توحید قم

سوختن پنل تلویزیون ال ای دی به چه معناست؟

در واقع سوختن پنل تغییر رنگی نمایش است که علت آن عدم تعادل در استفاده از پیکسل می باشد و معمولا در اثر ثابت ماندن یک تصویر روی صفحه نمایش برای مدت زمانی طولانی اتفاق می افتد. سوختن پنل چه مدت زمانی طول می کشد، به عواملی تنظیمات روشنایی و کنتراست، اندازه صفحه و تصویر نمایش داده شده بستگی دارد.این به این  معناست که لیکویید های داخل پنل خاصیتشان را از دست می دهند و در نتیجه قابلیت تصاویر رنگی وجود ندارد. چنانچه ساکن قم هستید و با مشکل سوختن پنل مواجه شدید با  نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در بلوار توحید قم تماس بگیرید.

تعمیرکار مجاز تلویزیون سونی در بلوار توحید قم

علائم خرابی پنل تلویزیون

مشخص شدن علت و علائم خرابی پنل تلویزیون به تعمیر کاران در رفع این مشکل

کمک بزرگی میکند .مطمئناً همه ما کودکی خود که تلویزیون ها سیاه و سفید و کوچک بودن را به یاد داریم. زمانی که تصاویر در این تلویزیون ها پرش داشت بزرگترها با ضربه زدن بر روی تلویزیون تصویر را ثابت می کردند و در برخی مواقع بعضی از آنها جرأت بیشتری به خود داده و تلویزیون را از طرفین باز نموده و سعی بر تعمیر کردن تلویزیون خود داشتند . اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ارائه دستگاه های جدیدی که صفحه آن ها ال سی دی یا کریستال مایع نام دارد این راه کارها دیگر کارساز نیست  در صورت به وجود آمدن مشکلاتی در تصویر از  افراد ماهر و متخصصی که در زمینه تعمیر این دستگاه ها آموزش دیده و تجهیزات لازم برای انجام این امور را دارندکمک بگیرید. نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در بلوار توحید قم می تواند در تعمیر به شما کمک کند.

تعمیرات ال سی دی سونی در بلوار توحید قم

علت صدای خش خش تلویزیون سونی

گاهی اوقات صدای تلویزیون کاملا قطع نشده و با خش خش همراه استو صدای اصلی تلویزیون با نویز همراه است معمولا این حالت با تغییر اکولایزر و فرکانس صدای تلویزیون تغییر می کند. اگر گزینه BASS را زیاد کنید صدا بم تر شده و نویز هم افزایش پیدا می کند.

یکی از دلایل صدای خش خش تلویزیون سونی، خراب بودن  بلندگوها است. البته بلندگوهای تلویزیون های سونی دارای کیفیت بالایی هستند و این مشکل به ندرت دراین برند  دیده می شود. گاهی هم امکان دارد دیافراگم یا فوم بلندگو آسیب دیده باشد و موجب ایجاد نویز و خش خش در صدای تلویزیون شود. با تعمیر بلندگو و اجزاء آن مشکل هم برطرف می شود.برای تعمیر بلندگوهای می توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در بلوار توحید قم تماس بگیرید.

 

نشانه‌های خرابی تیکان تلویزیون چیست؟

اصلی‌ترین دلیل خرابی برد تیکان  در تلویزیون، آب‌خوردگی دستگاه است. استفاده از آب یا شیشه پاک کن برای تمیز کردن صفحه نمایش تلویزیون می‌تواند به این برد آسیب برساند. نوسانات برق و خرابی برخی از قطعات تلویزیون هم به طور غیرمستقیم می‌توانند عامل خرابی این برد باشد.

نشانه‌هایی که خبر از خرابی تیکان می دهند :

تلویزیون روشن می‌شود؛ اما نمایشگرصفحه  آبی رنگ است.

چراغ پاور تلویزیون روشن می‌شود؛ ولی نمایشگر سیاه است.

وجود لکه‌های سیاه رنگ در تصویر

تغییر رنگ برخی از قسمت‌های تصویر

تار شدن تصویر پخش شده از تلویزیون

ایجاد یک لایه سفید رنگ روی تصویر

کاهش کنتراست تصویر نمایشگر

موج‌دار شدن بخشی از تصویر

کم شدن روشنایی تصویر

ایجاد تصویر دوتایی در نمایشگر

اگر نشانه‌های بالا را روی تلویزیون خود مشاهده کردید، قطعا قطعه تیکان تلویزیون سوخته یا خراب شده است.در صورت مشاهده نشانه های بالا برای رفع مشکل از نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در بلوار توحید قم کمک بگیرید.

تعمیرات تلویزیون سونی در بلوار توحید قم

تفاوت خرابی برد تلویزون و برد تیکان

خرابی برد تیکان تلویزیون با برد اصلی تلویزیون یک تفاوت اساسی دارند که، موج‌دار یا لکه‌دار شدن تصویر در تمام قسمت های نمایشگر دیده می‌شود؛ اما در برد تیکان، خرابی تنها در قسمت هایی  از تصویر وجود دارد.در این صورت ، برد اصلی آن سالم است و تنها باید برد تیکان تعمیر شود.

برای تعمیر برد تیکان تلویزیون می‌توانید از خدمات آچارباز استفاده کنید.

در نتیجه اگر تلویزیون شما دچار مشکل شد و علائم خرابی برد تیکان در آن وجود داشت، بهتر است از نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در بلوار توحید قم جهت رفع مشکل کمک بگیرید.

آیا شکستگی صفحه تلویزیون قابل تعمیر است؟

اگر پنل یا صفحه نمایشگردچار شکستگی شود تنها راه تعمیر تعویض آن است .ساختار فیزیکی نمایشگر از شیشه ساخته شده است.باید بدانید صفحه نمایش یک تلویزیون ال ای دی و یا ال سی دی از دو لایه اصلی تشکیل شده است: لایه زیرین شیشه و لایه بیرونی که قابل مشاهده و لمس است طلق مانند است. شکستگی در لایه زیرین ایجاد می‌شود و در اکثر مواقع لایه بیرونی کاملا سالم است. تاریکی صفحه نمایش باعث می‌شود که در زمان خاموشی ترک‌های ایجاد شده در صفحه دیده نشود.برای تعویض پنل شکسته شده میتوانید از نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در بلوار توحید قم کمک بگیرید.

 

مشاوره و تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 21
  • 9
  • 21
  • 13
  • 289
  • 1,668
  • 20,151
  • 51,003
  • 17,277