نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در امام زاده ابراهیم قم |09127384085-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در امام زاده ابراهیم قم |09127384085-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در امام زاده ابراهیم قم

تلویزیون برند سونی که از برندهای محبوب در ایران بوده، دارای نمایندگی های بسیاری در سراسر ایران می باشد. مرکز نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در امام زاده ابراهیم قم  به دلیل ارزش قائل شدن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها، اقدام به ارائه سرویس و تعمیر تلویزیون سونی با بالاترین کیفیت را نموده است.هین نمایندگی  با برخورداری از تکنسین های متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس، نصب و تعمیر تلویزیون سونی در قم  یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد دراین استان  بوده که به صورت شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمت رسانی به کاربران سونی می باشد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در امام زاده ابراهیم قم

 

تعمیرات تلویزیون سونی در امام زاده ابراهیم قم

تلویزیون سونی به اینترنت و وای فای وصل نمی شود

از مهم‌ترین دلایل عدم اتصال تلویزیون به وای فای، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رمز وای فای درست وارد نشده است.

تنظیمات زمان و تاریخ درست نیست.

گاهی فاصله نا مناسب مودم و تلویزیون علت بروز این مشکل است.

اتصالات اینترنت دچار مشکل شده است.

تلویزیون ویروسی شده است.

اگر با بررسی موارد ذکر شده مشکل برطرف نشد، یک بار تلویزیون و مودم را ریست کنید. چنانچه برنامه خاصی کار نمی‌کند، برنامه را حذف و مجدد نصب کنید.

صفحه نمایش تلویزیون سونی شکسته است

اگر صفحه نمایش تلویزیون دچار شکستگی شود  ، معمولا امکان تعمیر وجود ندارد و لازم است آن را تعویض کنید. هزینه تعویض صفحه نمایش بسیار بالا است و از لحاظ اقتصادی به صرفه نخواهد بود. در صورت شکستگی یا آبخوردگی صفحه تلویزیون، بهتر است  به فکر خرید تلویزیون جدید باشید .برای اطلاع از امکان و  هزینه تعویض صفحه نمایش از نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در امام زاده ابراهیم قم  کمک بگیرید .

روشن نشدن تلویزیون سونی

در صورت روشن نشدن تلویزیون سونی خود  موارد زیر را بررسی کنید:

از سالم بودن پریز وصل بودن جریان برق و مطمئن شوید.

بررسی کنید کنترل تلویزیون به درستی کار کند و باتری داشته باشد.

اگر مشکل  رفع  نشد، برای عیب یابی تلویزیون سونی و بررسی قطعات اصلی از نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در امام زاده ابراهیم قم کمک بگیرید.

تعمیرکار تلویزیون سونی در امام زاده ابراهیم قم

مادربرد تلویزیون شما آسیب دیده است

یکی از مشکلات تلویزیون سونی که می‌تواند منجر به خاموش شدن تلویزیون شما  شود ، خراب شدن مادربرد دستگاه است. مادربرد از مهم‌ترین بخش تلویزیون است. جایی است که تمام اجزای تلویزیون به هم وصل می‌شوند و سیگنال‌ها را مبادله می‌کنند. در صورت آسیب دیدن مادربرد تلویزیون بیش از حد گرم می شود و باعث توقف سیگنال  و در نتیجه تلویزیون خاموش می شود. تعویض مادربرد تلویزیون هزینه بالا یی دارد

یافتن یک مادربرد که با تلویزیون شما مطابقت داشته باشد کارسختی است. تعویض و تعمیر مادربرد دستگاه خود را به نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در امام زاده ابراهیم قم بسبارید.

روشن نشدن تلویزیون سونی براویا

چنانچه تلویزیون سونی براویا شما روشن نشد پیش از آنکه نگران شوید ابتدا اقدام به روشن کردن دکمه پاور کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت اتصال به برق و کابل‌‌‌‌ها را چک کنید. اصلی‌ترین علت روشن نشدن تلویزیون‌ها نیز مانند وسایل برقی دیگر، اختلال در منبع تغذیه  برق دستگاه و ورودی برق آن است. این مشکل  در تلویزیون سونی با  شل بودن و خراب بودن کابل برق دستگاه نیز بی ارتباط نمی باشد.در صورت بررسی این عموامل چنانچه مشکل برطرف نشد مشکل از جای دیگری‌ست و باید بررسی شود.

روشن نشدن تلویزیون یکی از مشکلات تخصصی و نه چندان رایج بوده و دلایل بروز مختلفی دارد، بررسی و تعمیر آن باید توسط تعمیرکار با دانش و با تجربه انجام شود.برای بررسی و رفع مشکل از نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در امام زاده ابراهیم قم کمک بگیرید.

 

قطع صدا یا پخش صدا با تأخیر

قطع صدا یا پخش صدا با تاخیر در تلویزیون سونی از جمله مشکلات آن است. در این مورد بدون آنکه نمایش برنامه و تصویر دچار مشکل شده باشد، صدای تلویزیون قطع می‌شود. چنانچه برای تلویزوین شما هم چنین مشکلی پیش آمد اولین کاری که نیاز است انجام دهید بررسی اتصالات و سیم‌‌‌‌ها است . معمولاً اتصالات اشتباه می‌توانند باعث بروز این مشکل شوند. دلیل دیگری که موجب  این اختلال می‌شود مشکلات  نرم‌افزاری  می باشد.

تعمیرات ال ای دی سونی در امام زاده ابراهیم قم

اگر تنظیم صدا از کنترل به درستی انجام نشده  است، از منوی عیب‌یابی تلویزیون سونی خود کمک بگیرید و مشکل را  رفع کنید . البته فراموش نکنید که استفاده از منوی عیب‌یابی را به نمایندگی خدمات پس از فروش و یا تعمیرکاران ماهرو با تجربه  بسپارید. امکان دارد قطع صدا به دلیل خراب شدن قطعه و یا سیم باندهای تلویزیون نیز باشد. در این صورت باز هم رفع مشکل کار فرد متخصص است. و با تعویض قطعه ‌‌‌خراب مشکل تلویزیون‌تان را رفع می‌کند. نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در امام زاده ابراهیم قم از افراد با تجربه و متخصص تشکیل شده است.

در تلویزیون تصویری وجود ندارد

اگر تلویزیون سونی شما تصویر را نمایش نداد باید  ابتدا از حالت نمایش صفحه اصلی مطمئن شوید. چنانچه در صفحه اصلی بود و همچنان تصویری نمایش داده نشد باید کابل ها و اتصالات خارجی را پیگیری کنید و از سالم بودن آنها مطمئن شوید

در صورت تکرارشدن  این علائم احتمالا مشکل از صفحه نمایش می باشد و باید به نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در امام زاده ابراهیم قم مراجعه کنید.

علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سونی

خاموش و روشن شدن تلویزیون سونی از جمله مشکلاتی است که اکثر کاربران سونی با آن مواجه شده‌اند. هر چند این مشکل مختص تلویزیون‌های سونی  نمی باشد، بلکه در تمام برندها  و مدل‌ها امکان بروز  این مشکل وجود دارد.

از جمله دلایلی که باعث ایجاد این مشکل می‌شود عبارتند از ویروسی شدن تلویزیون، خرابی آی سی پاور، کاهش کیفیت در کابل‌ها، معیوب شدن مدار استندبای و از کار افتادن مین بدرنیز می باشد.

تعمیرات ال سی دی سونی در امام زاده ابراهیم قم

بهتر است که دستگاه بررسی شود و قطعات آسیب دیده را تعویض کنید. نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در امام زاده ابراهیم قم  به راحتی می تواند این مشکل را رفع کند.

همچنین اگر تلویزیون ویروسی شده باشد باید از طریق ریستارت کردن تلویزیون این مشکل را حل کرد.

سخن آخر

با توجه به حساس و پیچیده بودن تلویزیون زمان بروز اختلال به هیچ وجه خودتان دست به تعمیر نشوید همچنین از تعمیر کاران تازه کار و نا بلد کمک نگیرید چون اینکار هزینه شما را دو چندان میکند امکان دارد تعمیر کار حین کار به قطعات دیگر آسیب بزند برای پیشگیری از چنین مشکلی هنگام رخ دادن مشکل جهت رفع آن با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در امام زاده ابراهیم تماس بگیرید.

 

مشاوره و تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 28
  • 2
  • 51
  • 24
  • 336
  • 2,262
  • 20,842
  • 50,832
  • 17,196